Відгук про концерт 27.01.2021

Перша і така довгоочікувана музична зустріч у новому 2021 році із улюбленим глядачем та академічним симфонічним оркестром Черкаської обласної філармонії відбулась 27 січня, в день народженням генія XVIII століття - Вольфганга Амадея Моцарта!
Яскрава програма від академічного симфонічного оркестру під керівництвом заслуженого діяча мистецтв України Олександра Дяченка розпочалася присвятою ювіляру В. А. Моцарту з виконанням увертюри до його найзагадковішої, насиченої таємничими формулами та символами, опери “Чарівна флейта”.
Справжнім подарунком для черкаської публики став виступ столичних гостей: дуету солістів «Rulla voita»: лауреатки міжнародних конкурсів Олександри Васильєвої (скрипка) та заслуженого артиста України Дмитра Ульянова (вібрафон). Черкасці з нетерпінням очікували виступу гостей і їх очікування та сподівання справдилися. Першим твором дует " Rulla voita" виконав один із найвідоміших творів пізнього бароко - Концерт ля мінор в 3 частинах Антоніо Вівальді у новому чаруючому звучанні для скрипки, вібрафону та камерного оркестру.
Віденська музика Моцарта і Вівальді відкрила слухацькій аудиторії велику концертну подорож містами та країнами світу!
Тремтлива, душевно хвилююча п`єса “Квітучий жасмин” сучасного литовського композитора Георга Пелеціса заворожила з першого подиху таємничим піцикато віолончелей,а далі: ніжністю й витонченістю ліричного дуету вібрафону та соло скрипки в обіймах остінатного руху оркестру в ритмі елегантного тридольного танго.
Третій концерт “Весна” з циклу “Пори року в Буенос-Айрисі” А.П`яццоли - Л.Десятникова прозвучав магічно та надзвичайно оригінально в авторському перекладенні дуету "Rulla voita" для вібрафону, скрипки та камерного оркестру. Колористичні оркестрові прийоми, блискуче віртуозне виконання, єдність - “ніби на одному диханні” - оркестру, солістів та диригента наповнили серця передчуттям свята в південно- американському місті - столиці Аргентини!
Навколосвітня музична подорож була доповнена оркестровими мініатюрами: балетними фрагментами з опери “Аїда” італійця Дж. Верді, увертюрою до опери “Як стати королем” француза А. Адольфа та трьома п`єсами: “Танець воїнів”, “Ранкова пісня”, “Дикі ведмеді” англійця
Е. Ельгара.
Неоднократне виконання творів "на біс" із бурхливими глядацькими оплесками наповнили серця і артистів, і слухачів романтикою, радістю та щастям насолоджуватися дивовижним даром на землі - прекрасною музикою!
Євгенія Газі